Loga | nápisy | kliparty
Na objednaný dres (oblečení) můžete v případě zájmu, umístit své vlastní loga, texty, nápisy nebo Vaše grafické motivy (kliparty). U každého výrobku je dole v poznámce obrázek s čísly, označující místo, kam mohou být umístěna. V případě, že do designu chcete pouze vložit text, následující body můžete přeskočit a Váš text přímo dopsat do poznámky při výběru dresu, kalhot,..) - viz obrázek níže.
(Pro laiky: pokud nemáte žádné zkušenosti s grafikou - rastr, vektory, požádejte raději někoho, kdo bude schopný s grafikou pomoci.)
Způsob, jak nám odeslat soubory se svými logy, resp. grafikou, je popsán následovně:
1. Po výběru dresu-šablony (obdobně též u kraťasů) budete vyplňovat typ oblečení a barevnou kombinaci.
Dále je zde kolonka, která Vás "vyzývá" ke vložení a odeslání Vašich grafických souborů s logy, kliparty ap. Pro jeden výrobek můžete nahrát max 5 souborů, takže pokud máte souborů více, nejprve je zazipujte do souboru ZIP.
Do poznámky zapište požadovanou velikost a dále popište na kterou část výrobku budou loga umístěna. (Čísla pozic pro umístění loga jsou uvedena u výrobku dole na kartě v popisu)
2. Grafické soubory, které nám budete odesílat, musí být v běžných formátech. Akceptujeme bitmapy, ale raději vektory, příp. pouze text nebo popis textu.
(Pro laiky: rastr neboli bitmapa je grafika ve tvaru např. Vaší fotografie z mobilu, vektory jsou loga vytvořené grafickým programem např. Corel Draw)
3. Bitmapy mohou být ve tvaru JPG, PNG, BMP, příp. PDF. Rozlišení musí být dostatečné - alespoň 200dpi při velikosti 1:1
např. pokud budete požadovat na dresu logo ve velikosti 10x5cm, a ve Vašem grafickém editoru bude při velikosti 10x5cm a rozlišení 200dpi vypadat logo dobře, bude dobré i na dresu.
(Pro laiky: velice orientačně - např. logo o velikosti 15x10cm bude mít velikost cca 100kB).
4. Vektory mohou být ve tvaru CDR, AI, EPS, PDF. Fonty musí být převedeny do křivek. Pro kontrolu je nutné zaslat i náhled uvedeného vektorového souboru (v JPG, PNG).
5. Není-li možné zaslat grafický soubor, můžete zadat pouze text (např.: "Restaurant Pod Lipou", "Honza 50",.....), font však použijeme náš běžný.
6. Poznámku k zaslaným souborům se snažte napsat výstižně, jasně a přesně, např. takto: soubor LOGO1.JPEG, na pozici č.5, velikost loga cca 10x4cm, (velikost loga = do jakého obdélníku se má přibližně vejít - např. do 10x4cm, 20x5cm,..). Obdobně nahrajte a popište případné další výrobky.
7. Je nutno vzít na vědomí, že některé barvy mohou mít na různých látkách mírně odlišný barevný tón. Také rastry RGB nemusí při tisku a převodu na CMYK plně odpovídat barevné předloze, což podobně platí i pro vektorovou grafiku.
8. Před zadáním do výroby Vám zašleme náhled ke schválení.
9. V případě nejasností se neváhejte informovat na info@martinella.cz
Detaily pro odborníky:
- budete-li zasílat soubory JPG, mějte na mysli, že nemají průhlednost - pokud ji potřebujete, použijte PNG s nastavenou průhledností
- v souborech používejte barevný model CMYK
- ve vektorech pokud možno nepoužívejte efekty (průhlednosti, barevné přechody, čočky,..)
- k vektorovým souborům vždy zašlete náhled v rastru
- soubory řádně označte a popište
- počítejte s tím, že odstíny barev na papírovém barevníku se u některých barev mohou na látce mírně lišit
- pokud je u některého výrobku povolena změna barvy - zadávejte popis např. takto: “barvu žlutou změnit na CMYK 0,0,50,10”
- je možné mít i celý vlastní design panelu - v tom případě jako logo dodáte obdélník, který “zakryje” celý panel. Obdobně i ostatní panely - např. u dresu přední, zadní, boky, rukávy, límec
Pokud nebudete chtít využít našich designů (šablon), můžete zvolit řadu ELITE kompletně ve svém designu.
Napište nám na info@martinella.cz a my Vám pošleme mustr, do kterého si zpracujete vlastní design.
V tomto designu Vám pak vyrobíme objednané oblečení.